Training

2 mei 2014 - Santiago de Compostela, Spanje

Hallo allemaal,we hebben het plan om in de week na Moederdag te vertrekken en zijn druk in training ,zijn woensdag op de fiets naar Ermelo geweest,langs de Eenhof waar Esmeralda en Fam. waren hebben daar een broodje gegeten,was gezellig en toen naar Ermelo ons vakantie huisje er kwamen gasten dus dit kwam allemaal goed uit.

de fietsen hebben een rholoffnaaf gekregen dat betekend dat het schakelen makkelijker gaat dus even uit proberen en dat ging goed wat kleine dingetjes maar ze fietsen weer prima ,bij Almere was de weg afgesloten en moesten we om maar de tocht was prachtig goed fiets weer weinig wind ,heerlijk geslapen in het huisje,en de volgende dag terug de gasten kwamen om half twaalf en toen op de fiets terug via de brug bij Huizen een prachtige tocht veel jonge zwanen ,eentjes lammetjes en zelf een klein kievitje en de vogels deden hun best wie het hards kon fluiten,wat is Nederland toch mooi .

1. Geert:
    4 mei 2014
    Wat een bikkels zijn jullie toch!
    Fijn dat de aanpassing van jullie fietsen goed bevalt,dat is ook wel nodig met de Rome tocht in het vooruitzicht!
    Tot zaterdag bij Annelies,
    Lieve groet,
    Geert
  2. Anna en jos:
    5 mei 2014
    Ha, dag Geb en Coby,
    Leuk om jullie bericht te lezen. Ook dank voor de felicitatie.
    Ik had niet gereageerd omdat we in de Alpen zaten, gisteren teruggekomen, een hele omschakeling.
    Er lag in de hogere delen nog veel sneeuw en in de dalen begonnen de bomen net uit te lopen.
    Heel veel succes met de voorbereidingen!
    \