San Marcos Spanje

27 juni 2012 - Santiago de Compostella, Spanje

Ja daar gaan we dan de laatste loodjes en dat zonder bagage datfietst heerlijk al is het nog steeds zwaar de warmte valt ook erg tegenwe fietsen door een prachtige bossen ook komen we nu de eucalyptus bomen tegen die heerlijk ruiken,we komen op een camping te staan  15 km voor Compostela met een zwembad waar we gisten heerlijk gebruik van hebben gemaakt.En van morgen dan nog 15 km en ja hoor weer een klein klimmetje en dan de mutte achteraan naar het plein,geëmotioneerd komen we aan zoals velen,wat was het toch die reis moesten we zo nodig ons bewijzen? Nee het is gewoon genieten geweest het samen onderweg zijn de vrijheid het prachtige weer het voorrecht te hebben gezond te zijn en ons goed voorbereid op pad te gaan en onderweg de dingen op te lossen die zich voordeden,het is liefde die de mens tot veel in staat steld,geniet van het leven allemaal  zo lang het kan ieder op zijn eigen manier.Bedankt voor jullie lieve reacties,we gaan langzaam naar huis heerlijk.  Lieve groet GEB en Cobie

1. Yehudi:
    27 juni 2012
    Nou jullie klinken als herboren. Ik heb zin jullie weer snel te zien. hou dit vast!

dikke knuffel vanuit een amsterdamse zolder
    yehudi, margreet, carmela en Pancho
  2. Nelklaver:
    27 juni 2012
    hoi co geb wat een kanjers zijn jullie, niet iedereen haalt het einddoel.gefeliciteerd en geniet daar nog even, voor mooi weer hoef je niet thuis te komen of je neemt het mee hier naar toe kan natuurlijk ook.wij zijn blij voor jullie in 6 weken hebben jullie het gefietst. we spreken elkaar weer bedankt voor alle mail die we hebben gekregen dat was ontzettend fijn grt nel.
  3. Monique:
    27 juni 2012
    Gefeliciteerd! Heel knap gedaan, ondanks de blauwe plekken en de zere knie, toch het laatste stuk ook nog gefietst. Petje af, wij doen het zeker niet na. Maar zoals Geert al zei, het gaat om de reis zelf en niet om het doel, al kan ik me voorstellen dat jullie blij zijn dat jullie eindelijk in Santiago beland zijn. Hele goede terugreis en we zien jullie weer in Nederland.

Dikke kus en groetjes, Monique en Marcel
  4. Anna en jos:
    27 juni 2012
    Wat een mooie conclusie, zo aan het eind van de reis!
    Goed gedaan!!
    Tot ziens!!!
  5. Hans en gerda:
    27 juni 2012
    Dag lieve schatten wat fijn dat jullie het gehaald hebben we zijn super trots op jullie . Jammer van je knie gaat wel weer over later lach je erom.Co & Geb nu even genieten daar de druk is nu van de ketel jullie hebben je doel berijkt nogmaals super.Rust daar nog lekker uit voor je aan de terugreis begint.Lieve groet uit ERMELO .H&G
  6. Gerda:
    28 juni 2012
    Geweldig dat jullie er zijn. Gefeliciteerd!
    En wat zijn de plannen voor de volgende fietstocht?
    Een goede terugreis en doe er maar heel lang over.
    Groeten van Gerda en Jan.
  7. Wilma:
    28 juni 2012