Chaconnes sur Loire

31 mei 2012 - Chalonnes-sur-Loire, Frankrijk

Nou daar zijn we weer op een gewone gemeen te camping met wifi dus kunnen we weer ons verhaal vertellen,vroeg op pad het was bewolkt maar heerlijk fiets weer.wat kleine heuveltjes maar het ging als een speer vandaag,ons eerste koppie was in een dorp waar we tegenover de kerk zaten en er een begrafenis was heel het dorp was er,maar gauw verder langs prachtige velden met rode klaprozen  de eerste kleine zonnebloemen gezien maais,worteltjes en tussen het koren zag ik de oren van een hertje prachtig ook een eekhoorntje gezien langs de kant van de weg huppelen de groene specht was er ook weer,wat is het toch geweldig als je gezond bent van fietsen houd en dit mag doen allemaal.Verder langs de Loire gaat de tocht het staat erg goed aangegeven en het fietst heerlijk prachtig onder de stad door en dan na 70km zakten we in hebben een menuutje  gegeten en toen op zoek naar een camping en die is dus in Chalonnes sur Loire .weer een prachtige dag.dank jullie voor de leuke mailtjes en tot gauw.

1. Geert:
    31 mei 2012
    Ja,wat een rijkdom om al die prachtige natuur zo te beleven!
  2. Anna en jos:
    31 mei 2012
    Jullie hadden vast een hoop energie opgedaan gisteren tijdens de rustdag.
    Het klinkt tenminste heel stoer!
    In Hongarije hebben we vorige week ook velden vol klaprozen gezien, mooi! Geniet zeervan, want het is prachtig.! Groeten, jos,anna
  3. Truus:
    1 juni 2012
    Wat stoer van jullie,om zo,n lange fietstocht te ondernemen.
    En wat zijn jullie al een eind opgeschoten.Leuk om te lezen wat
    jullie zoal tegenkomen,de natuur is zo prachtig.Ik wens jullie nog
    heel veel fijne fietstochten,Geniet ze.
    Groetjes Truus
  4. Yehudi:
    2 juni 2012
    hoi Co en Geb,

wat heerlijk jullie berichten te lezen. lekker aan het genieten.
    Ik kijk voetbal het is in de eerste helft al 4-0 tegen Noord ierland. gaat goed dus.

nou fietsers lekker doortrappen zou ik zeggen

knuffel
    Yehudi
  5. Hans en gerda:
    3 juni 2012
    Hey,daar isdie weer,
    even een paar dagen geen mail in gekeken en daar was weer een mail van jullie,leuk hoor.
    Hier is het weer ingekakt het is nu zondag en het regent dat het giet
    ,heb Mac in de regen uitgelaten dat was maar een klein rondje,en het was koud[14*].Hier is alles goed alleen goed last van die rot allegie,ik nies me rot.De pinksterdagen waren leuk.we hebben weer heerlijk gegeten en Collenisten gespeeld.Dennis geholpen met de schotel,dat was bijna geluktde stond een boom in de weg. de mensjes hadden weer tv. .Hoe is het met jullie benen zij ze nog o.k.,wel heel dapper van jullie,ben trost op jullie is het niet tewarm.Co & Geb nog heel veel plezier met het fietsen. Hans en Gerda