Rust dag

30 mei 2012 - Durtal, Frankrijk

Hallo allemaal ,ja vandaag een heerlijke rustdag even naar het stadje gelopen lekker gekookt tussen de middag wat klein spul gewassen ,taart gegeten want de kleine Panscho is vandaag 1 geworden,jammer dat we er niet zijn volgend jaar wel hoor.leuke foto,s Margreet dank je wel.Het is zo wie zo leuk als we berichtjes ontvangen,zo ver weg en zo dicht bij,maar er is niet overal mail.Morgen is het doel uit Normandië te fietsen .en dan gaan we over op een ander boekje.Nou Charissa ,Carmella ,Tijs en Poncha dikke kus van Opa en Oma we missen jullie,maar tot gauw.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jeroen:
    30 mei 2012
    hoi opa e oma zijn jullie al ver ?? we zijn met de pinkster naar tuil geweest was er leuk we hebben gefietst en gekanot en we zijn naar bommel geweest maar niet op de fiets wener bracht ons en toen we gingen kanowen maar ik heb het zwaargehad op de pinkster mijn voeten waaren verbrand mijn schouders en mijn armen dat was minder leuk en op school gaat het best vel goed ik praat soms wat te veel waardoor ik mijn werk niet af krijk maar ik probeer en wat aan te doen en met papa en mama gaat het goed en met mij ook natuurlijk en in tuil was het 24 graden toen we weg gingen en toen we in asendelft waren voelden ik me heel raar wand het was 16 graden en ik in mijn hempt van mieny mous

groet van ons allen maal maar het meest van :charissa
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mis jullie heel erg
    oh kan je opa wel bij hoeden ?????????
  2. Monique:
    31 mei 2012
    Hoi mam en Geb,

Ziet er allemaal erg mooi uit, jullie reis. Vanochtend op de weerkaart gezien dat Spanje erg warm is maar Frankrijk valt nog mee. Ik hoorde van Carina dat buren van haar dezelfde route als jullie fietsen, die zijn alleen een week eerder vertrokken, grappig he.
    Hier zijn we aan ons laatste dagje werken toe, ik moet de koopavond, en dan hebben we vanaf morgen eindelijk vakantie! Zijn er wel aan toe, hoop dat het weer beetje mooi blijft, dan gaan wij genieten in Zeeland. Nog heel veel plezier op de fiets en geniet ervan.

Groetjes Monique en Marcel
  3. gerda en co:
    31 mei 2012
    DagGeb en Cobie,

Hier in het zieknhuis jullie site gelezen, erg leuk. nuwachten weop de dokter.
    groeten van Co en Gerda