Hospital de Orbigo Spanje

20 juni 2012 - Hospital de Órbigo, Spanje

Ja goed geslapen,een beetje soft van me maar oké soft en stoer ik ben het allebei,ach eigenlijk een gewoon mens dus,ben op het onderbed van het stapelbed gaan liggen mijn ogen dicht gedaan me afgesloten voor alles om me heen en heb heerlijkgeslapen.Vroeg op pad de wandelaars staan al om5 uur op,wij gingen om half 8 fietsen niet zo ver naar Hospital de Orbigo waar weer gewoon een camping was.De tocht ging langs grote velden waar eigenlijk niks mee gedaan wordt alleen onkruid wat leuk in bloei staat verder wat druiven ,maais .We komen de groep weer tegen die gingen door naar Leon maar waren verkeerd gereden met de Tom Tom wij rijden volgens boekje en dat gaat prima,zij maken ook langere tochten maar dat gaat natuurlijk prima zonder bagage.Heerlijke dag GEB en Cobie .

1. Geert:
    21 juni 2012
    Goed dat jullie lekker geslapen hebben!Ik zou het moeilijk vinden denk ik met zoveel mensen aan de andere kant als je moe bent dan slaap je denk ik overal!
    Ik zie eruit als een hamster,ik hem hele dikke wangen en een hele grote overhangende bovenlip!Mijn buurvrouw heeft foto's van me gemaakt zodat ik het later kan laten zien!Het ziet NIET uit!
  2. Truus:
    22 juni 2012
    Wat zitten jullie al een eind weg,dus slapen doen jullie niet altijd in een tent.WAt een indrukken doe je op denk ik op zo,n reis.En is het een mooi gebied?en nog steeds berg op berg af?
    Je komt zeker ook wel apparte dingen ,of dieren tegen.
    En een mooie natuur,hebben jullie ook steenbokken in de pyreneeen gezien?
    Nou heel veel fietsplezier en hou je goed
    groetjes Truus