Ponferrada Spanje

21 juni 2012 - Ponferrada, Spanje

Alles goed hier we hebben gisteren ons verhaal onderweg kunnen schrijven in een bar in Astorga een prachtige oude stad,en nu zitten we in een bar in Ponferrada,om ons verhaal te vertellen,we zijn gisteren de helft van de berg opgegaan en konden met onze tent op een  veldje staan gebruik maken van de douche aan de overkant en een eigen wc.prima er waren heel veel wandelaars  het was heerlijk het fietsen ging goed was prachtig weer alleen veel wind,maar goed te doen.op de hoogte waar we zaten was het heerlijk fris en zonnig toen we vanachter er uit ging en was er een prachtige sterren hemel.we slapen goed en ineens is de wind weg,vanmorgen vroeg op de rest van de berg beklimmen ,het gaat goed af en toe lopen als het erg steil is en genieten van de prachtige natuur veel berg eiken heide dat in bloei staat doplavendel,de berg en de wolfsmelk staan nog in bloei wat een prachtig geheel is.dan om 10uur staan we op het hoogste punt van de Cruz de Ferro 1500 meter met een schitterend uit zicht en het kruis de Ferro met al zijn stenen ,wij laten  er niets achter maken alleen een foto.dan 10 km af dalen met bochten best wel eng het eerste stuk ligt nieuw grind,later gaat het wel we hebben het koud,van de afdaling spanning env. Zitten nu aan een hamburger in Ponferrada met een wijntje om weer lekker warm te worden.groetjes allemaal GEB en Cobie

1. Geert:
    22 juni 2012
    Wat heerlijk dat jullie zo genieten!Maar het eind is in zicht denk ik?Gaan jullie nou fietsend terug of op een andere manier??
    Lieve groet,
    Geert
    PSIk zie eruit als een geweldig grote hamster en mijn rechteroog en wang is blauw!Iedereen kijkt mij meewarig aan zo van ach god die is vast geslagen!
  2. Nelklaver:
    22 juni 2012
    hoi co geb wat een wereldreis en wat beleven jullie veel . hier alles goed geen nieuws. marit is de hele week op vakantie met een vriendinnetje uit almere naar de achterhoek knap he van haar, morgen komt ze thuis en ik zal haar zeggen dat ze heel knap is. met de deuren word het wat boven zijn het er 7 en soms moeten ze 4 keer geschilderd. nog veel fiets plezier jullie zullen het nog gaan missen als het er op zit grt nel