La Laguna de Castilla Spanje

23 juni 2012

We staan op een camping in bierzo een prachtig camping even van de route maar we waren hier vorig jaar en vonden het prachtig,alleen het restaurant is nog niet open 1 jullie pas.we gaan vroeg op pad want we moeten de Cebreiro over doen een koppie in villefranca del bierzo spreken daar twee Duitsers en gaan op pad het gaat redelijk goed we moet klimmen maar oké dat wisten we ,en dan gaat het mis wat de hele vakantie nog niet is gebeurt raken we elkaar kwijt.bij Las Herrerias GEB is rechts af gegaan,maar ik zie hem niet en alles ook de fietsers gaan linksaf ik ook dan zien we elkaar niet klein paniek de telefoon gaat maar ik hoor niks zo tussen de bergen geen contact nog eens en nog eens en dan eindelijk als ik GEB een sms'jes stuur ik ga wel naar boven zie je daar wel,krijgen we contact GEB zegt wachten ik kom er aan ,maar je we zitten op een oude weg naar boven wat dan terug? We gaan door sjouwen de fiets omhoog komen bij de wandelaars uit en eten daar wat,maar dan vraag aan de mv. Hoe we hier uit moeten komen met de fiets ze kijkt vol verbazing dat we met de fiets zijn terug zegt ze en bij de kruizing omhoog .nog met de spanning in de benen GEB weer kwijt te raken kijk ik achterom waar hij blijft en val,wat een spanning allemaal alleen wat blauwe plekken en een stukkende knie gaan we verder maar er was geen fietsen aan stijl omhoog,we sjouwen de fietsen 3 km omhoog kunnen niet meer,en dan eindelijk staat er op de straat 1000meter een bar en daar kunnen we bijkomen en slapen heerlijk alles weer goed het uit zicht is prachtig koeien lopen met een grote bel over straat van de ene wei naar de ander.We slapen heerlijk.