Les Qullares

4 juni 2012 - Tonnay-Boutonne, Frankrijk

Dus lekker boodschappen gedaan voor een paar dagen het is een drukte van geweld en ik krijg een roos het is morgen hier moeder dag,we fietsen weer door het prachtige land het blijft mooi het is erg warm en we willen niet zo ver er is slecht weer voorspeld.het gaat weer op en af en na 42 km zien we een camping en gaan er staan,er staan grote populier waar we onder gaan zitten lezen wat en zetten later de tent op de natuur is prachtig de camping steld niet veel voor de mv. Van de camping komt pas om 9 uur maar dan liggen we al in bed ze kijkt op van GEB zijn ben zien er niet uit Tour de Frans bruin.Snachts gaat het erg waaien en regenen.als we op staan regent hertog een klein beetje en als we weg gaan is het droog.het wordt weer een schitterende dag het si bewolkt en goed fiets weer het land is hier erg uit gestrekt weinig dorpjes en als er al een dorpje is is alles dicht,ook de campings die we tegenkomen zijn dicht na 90 km komen we een vakantie park tegen met huisjes dan dat maar.nou geweldig dus een bed echt genieten even als ik Gerda aan de telefoon heb zie ik een hop vliegen en daarna nog een geweldig.heel veel lieve groetjes van ons.

1. Nelklaver:
    4 juni 2012
    hoi co geb wat een reis zeg zoals jullie het vertellen kunnen we allemaal mee genieten wat een luxe in een bed en een winkel voor de broodnodige boodschappen en wat ik begrijp hebben jullie goed weer. het is hier koud 11 grd en regen het was een prachtig feest met jochem en gezellig. alles goed hier. je cyclaam bloeit nog steeds heb hem nieuwe grond gegeven hij is nu 1 jaar aan t bloeien grt nel