4junimedis

4 juni 2012 - Médis, Frankrijk

We zijn niet zo vroeg vandaag gaan om negen uur het huisje uit mailen nog even en dan op rout richting medis het is goed fiets weer bloese aan voor het verbranden maar het is bewolkt en er staat een stevige wind,het gaat goed allemaal het landschap veranderd en ik de eerste wijnranken van de champagne  eten we een broodje wat is het leven toch mooi,terwijl we later in de middel of no zitten en denken hoe komen we hier uit.maar het lukt allemaal weer en we Zijn redelijk op tijd op de camping van medis,boodschappen gedaan inSaujon en dat duurde even voor we weer uit zo,n stad zijn,verder vergeet ik te vertellen dat we gisteren het dal in fietsten en er prachtige witte papavers stonden,en toen de zon er even over scheen was het verblindend van witte schoonheid ,twee blauwe kiekendieven Zien zweven boven het koren veld,vanmorgen weer de hop gezien,dagelijks de puttertjes langs de kant van de weg zien vliegen.We het koren geel zien worden,de maïs en zonnebloem groeien,wat een pracht allemaal.Heel leuk jullie mail te lezen dan weten we ook hoe het met jullie gaat.