4junimedis

4 juni 2012 - Médis, Frankrijk

We zijn niet zo vroeg vandaag gaan om negen uur het huisje uit mailen nog even en dan op rout richting medis het is goed fiets weer bloese aan voor het verbranden maar het is bewolkt en er staat een stevige wind,het gaat goed allemaal het landschap veranderd en ik de eerste wijnranken van de champagne  eten we een broodje wat is het leven toch mooi,terwijl we later in de middel of no zitten en denken hoe komen we hier uit.maar het lukt allemaal weer en we Zijn redelijk op tijd op de camping van medis,boodschappen gedaan inSaujon en dat duurde even voor we weer uit zo,n stad zijn,verder vergeet ik te vertellen dat we gisteren het dal in fietsten en er prachtige witte papavers stonden,en toen de zon er even over scheen was het verblindend van witte schoonheid ,twee blauwe kiekendieven Zien zweven boven het koren veld,vanmorgen weer de hop gezien,dagelijks de puttertjes langs de kant van de weg zien vliegen.We het koren geel zien worden,de maïs en zonnebloem groeien,wat een pracht allemaal.Heel leuk jullie mail te lezen dan weten we ook hoe het met jullie gaat.

heel veel lieve groetjes GEB en Cobie

1. Geert:
    4 juni 2012
    Nou dat het warm is daar is een mazzel want hier staat de verwarming aan en mijn winterjas heb ik gewoon weer aan,niks muggen of bruin worden,klappertanden zal je bedoelen.Het is sinds 1975 niet zo koud geweest in juni zeiden ze vanochtend op de radio!
    Lieve groet,
    Geert
  2. Simone rovers:
    5 juni 2012
    hallo geb en coby.
    Wat leuk dit zo kan ik jullie mooi volgen.
    Veel fietsplezier he en mooi weer natuurlijk.
    Groeten van simone vanuit het koude nederland.