Mansilla de las Mulas Spanje

19 juni 2012 - Mansilla de las Mulas, Spanje

Hallo allemaal ,alles goed. Hier het was vanacht erg winderig de camping waar we op stonden was omringd met grote Esdoorns en die vangen veel wind,toen we om half negen op de fiets gingen was het koud en van alles aan,maar dat kon na een uurtje weer uit,toen kwam de zon er weer door heerlijk fiets weer langs eindelose vlakten van Spanje,hier en daar een boom,vroeger stonden hier allemaal bomen,en nu een grote vlakte met koren,zonnebloemen,rode aarde  het was een vrij vlake etappe van 80km,we komen de groep nog tegen die gaan door naar Leon,wij zoeken de camping op vanMansilla de las Mulas,maar deze bestaat niet meer,het wordt vannacht. Een refugié slapen op de richel GEB boven en ik onder met 40 personen op een slaap zaal die ruikt naar ontsmettings middel duimen dat we slapen kunnen.Er zijn veel wandelaars het pad ging vandaag ook langs het wandelpad prima.Jullie horen morgen hoe het gegaan is lieve groet allemaal GEB en Cobie

1. Geert:
    19 juni 2012
    Nou,succes met het slapen vannacht maar.. ook dat is een deel van het avontuur!Ik denk dat op de vlakte kurkeiken hebben gestaan die bomen zijn door plastic kurken en metalen draaidoppen uit de mode geraakt.Hier was het vandaag wel lekker weer,ik heb met een vriendin gefietst.Morgen krijg ik 4 implantaten dus duim even voor me!Lieve groet en een goede nacht gewenst!!
    Geert
  2. Yehudi, margreet, carmela y pancho:
    19 juni 2012
    jullie slapen vast lekker!
  3. Richard:
    Nog zo'n 250 km, dan zijn jullie op de eindbestemming!
    Hebben jullie ook nog in een echte refugio overnacht...
    Succes met de laatste loodjes.
    Niet te hard doorfietsen deze komende dagen anders moeten jullie nog lang op Gideon wachten, hi hi