Carrion de los Condes

18 juni 2012 - Carrión de los Condes, Spanje

Het is al weer maandag en heerlijk fietsweer  wind in de rug en regelmatig dalen en we hebben een soort rustdag inplaats van 80km hebben we 46 km gefietst ook wel eens lekker.na een ontbijten op de camping ,want alles is op gaan we fietsen het is weer een prachtige tocht,het pad loopt vandaag gelijk aan de wandelaars en we zien er velen gaan.Ja Geert ik weet het ook niet als fietser maak je meer km. En ga je regelmatig door de bergen,langs de weg is natuurlijk geen optie dan kan je niet zo goed met de auto gaan.We gaan een schitterende kerk in voor een stempel.We zijn op tijd bij de camping waar ook de groep weer tegen komen,zonder bagage ,die gaat in de camper maar wel weer. Gezellig.straks weer macronie maken helemaal gezellig.heel veel dank voor de lieve mails tot gauw,en Ger ik weet het niet we zijn de 16 de weg gegaan Gideon komt ons halen en gaat dit weekend rijden.groetjes GEB en Cobie

1. Geert:
    18 juni 2012
    Begrijp ik dat Gideon met jullie mee gaat rijden??
    Laat me weten hoe ver jullie ongeveer van Santiago af zitten,ik ben heel benieuwd!Als jullie er op mijn verjaardag zijn vergeet dan niet om voor mij een Kaarsje te branden!!Het is hier nog steeds Pest weer en iedereen heeft een kater van dat voetbal!
    Lieve groet,
    Geert
  2. Simone rovers:
    18 juni 2012
    hoi coby en geb
    het gaat zo te horen nog steeds naar jullie zin.
    blijf het leuk vinden jullie verhalen.
    en nog steeds knap
    moest aan jullie denken toen ik maar effe naar zaandam fietste,ha ha.
    groeten simone xxxxxxx voor de hele week
  3. Richard:
    19 juni 2012
    gied maakt zich op voor de rit met jullie camper, hij gaat zaterdag rijden...niet te geloven, ...zo ver als jullie zijn.
    gied heeft er zin in en hij komt nog een keer deze week even eten bij ons.
    hij heeft de camper op de fiets opgehaald en met camper en fiets terug gegaan.
    nu is hij langzaam zijn spullen aan het verzamelen.
    ja, en jullie zijn de laatste loodjes aan het afleggen in spanje.
    succes voor vandaag.
    kus van ons
  4. Nelklaver:
    19 juni 2012
    hoi co geb mail aangekomen dank je wel, wat een fotos prachtig in het echt zal het nog mooier zijn jullie zijn zoals het heet aan de laatste loodjes bezig. ik begrijp. dat de camper naar jullie toekomt. dat zal ook al een luxe zijn weer in een beter bed slapen. bij sop zijn we de deuren aan het verfen ik doe schuren en gronden sop 2 keer lakken word mooi grt nel