Noord Frankrijk

20 mei 2012 - Boulogne-sur-Mer, Frankrijk

Even een reisverslag telefonisch doorgegeven aan Esmeralda en Richard omdat we nog geen campings met WiFi zijn tegengekomen.  We zitten nu op een gemeentecamping en hebben de telefoons min of meer illegaal opgeladen. De oplader op zonne-energie heeft nog niet veel werk kunnen verrichten.

We maken het goed en schieten lekker op, we zitten op schema. Vandaag zondag 20 mei zijn we aangekomen in Boulogne sur mer (zo'n 30 km ten zuidwesten van Calais). We hebben er in totaal 445 km op zitten, gemiddeld 89 km per dag met regelmatig tegenwind

Het eten hier is goed en er zijn veel bakkers. We gaan vroeg slapen en 's nachts regent het vaak waardoor we ’s ochtends de tent nat moeten inpakken maar deze is snel weer droog. We hebben hellingen gehad van 13% en onze kuiten zijn pijnlijk maar het gaat best goed. Overdag is het meestal gelukkig droog!

Groetjes van Geb en Cobie

1. Geert:
    20 mei 2012
    Dank voor jullie bericht.
    Mail vooral wat jullie zien,zoals vogels,bloemen ,mooie kerken of andere gebouwen,tenminste als jullie er zin in hebben.Dat jullie spierpijn hebben lijkt mij evident!Jullie zijn toch ook een stel bikkels he!!
    Fiets ze!!
    Lieve groet,