Welkom op ons reisblog Van Geb en Cobie!

13 mei 2012

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!Op deze zondag "moederdag"komen de kinderen langs om nog een borrel te drinken voor dat we woensdag vertrekken.het gevoel is goed we hebben er allebij erg veel zin in om op weg te gaan naar Santiago de Compostela.

1. Reislogger:
    13 mei 2012
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Esmeralda:
    16 mei 2012
    En daar gaan ze!!!even een traan, maar het is goed.
    Wij wensen jullie vooral veel mooie ervaringen.
    Het was een beetje aan het regenen maar al snel werd het droog, de kop is er af als jullie dit lezen, heel veel geluk en plezier he!
    liefs richard en esmeralda, esmee en felice en Tijs
  3. Hans en gerda:
    19 mei 2012
    Hoi Geb en Cobie,
    Ik hoorde van Hans dat jullie al in Frankrijk zitten wat gaan jullie snel zeg.Maar nu zullen de bergen wel komen? Hoe is het weer daar?
    Het was van daag eindelijk eens mooi weer. We hadden vandaag een markt leuk gedraaid.Alles gaat hier verder goed.heerlijk een paar dagen vrij,we hebben nog een dagje.morgen gaan we naar wilma,ze hebben een pup,die gaan we welkom gaan heten.Weltrusten voor zo . Liefs Gerda en Hans,tot hoors
  4. Nelklaver:
    22 mei 2012
    hoi co geb fijn wat van jullie te horen, genieten jullie wel ? en houden jullie een dag pauze of is het in een keer door? ik vind het top 89 km per dag hoeveel banden zijn er al geplakt? hier alles goed kleintjes eigenwijs en groot aan t worden tru aan t verven en later behangen . zelf weer vakantie.grt nel
  5. Esmeralda:
    23 mei 2012
    hoi lieve cobie en geb.

wat zijn jullie al ver! jullie zijn al in Eu..al onder het zuiderlijkste puntje van engeland!
    het is hopelijk nu ook droog en wat warmer bij jullie want in jullie laatste sms zaten jullie in het zonnetje alles te drogen..
    hier is het warm geworden en zo veel zon.
    tijs mist jullie wel en hij stept telkens op jullie step hij is er zo blij mee.
    een goede fietstocht vandaag, en veel liefs van mij en rich en tijs en de meiden
  6. Nelklaver:
    30 mei 2012
    hoi co geb gefeliciteerd met jullie 1000 klm wat een prestatie mijn petje af. goed dat jullie een dagje rust nemen om ook te genieten van de omgeving. wij hadden t warm maar morgen is het 14 gr en krijgen we regen, ook goed voor de tuin alles goed in ermelo zaterdag word jochem 2 en hebben we een clown feestje ik wens jullie nog goede klm toe grt nel