Puente la Reina

13 juni 2012 - Puente La Reina, Spanje

Alles goed hier,heerlijk geslapen in het klooster en een lekker ontbijt prima,het was goed want het heeft de hele nacht weer geregend  en dan is een bed toch wel heerlijk ,het was fris toen we op de fiets stapten,lange broek aan trui aan,maar we hebben het bij ons en we gaan de eerste 25km naar beneden dus lekker warm aan kleden,de natuur is  prachtig we fietsen door het dal en de rivier de Erro we horen in het dal de specht  maar zien hem niet,dan veranderd  het het is weer graan en klaprozen  het is een prachtige lappen deken waar we langs fietsen met aan beide kanten de bergen.Bij Campamas het eerste koffie tentje eten we wat na zo,n 50km worstjes ,tortilla  heerlijk verder maar weer,het is een soort provinciaale weg waar we langs fietsen maar er is altijd wel ruimte voor de fietser,helm op en ik heb mijn veiligheids vest aan  het is weer een prachtige tocht vandaag,en als we om half 11 weer klimmen is het te warm voor al die kleren en kan het weer uit.We komen op een camping in Punte la Reina het is een  refues een slaapgelegenheid voor de wandel pelgrims maar er is ook een campeer gelegenheid dus staan we daar weer met ons tentje eerst alles drogen,maar dat gaat snel met het zonnetje ,we eten hier wel vanavond en kunnen voetbal kijken geweldig allemaal .dank jullie voor de leuke. Reacties,wij zijn dagelijks net zo nieuwschierig als jullie.

groetjes GEB en Cobie

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Geert:
    13 juni 2012
    Denk eraan dat het om de Weg gaat en niet om het doel!Jullie tocht is als het leven met up's en down's.Van het leven is ook de dood niet het doel maar de weg ernaartoe!Jullie reis is als het leven in het klein bestek,leer ervan en natuurlijk van elkaar!
    Nou is dat niet diepzinnig?
    Lieve groet,
    Geert
  2. Simone rovers:
    13 juni 2012
    hoi coby en geb.
    jullie ook veel plezier he als je voetbal gaat kijken .
    en ja kijk ook steeds of er weer een nieuw verslag is.
    vind het echt leuk om jullie te volgen.
    ik ga morgen naar linda vlak bij ermelo.
    groeten simone tot snel weer.