Roncesvalles

12 juni 2012 - Roncesvalles, Spanje

En dan is het zover we gaan de berg over,het blijft regenen en de camping is ook niks om negen uur op pad de vriendinnen wensen ons een goede reis en gaan,het eerste stuk is op en af valt mee,we drinken koffie bij de grens van Spanje gaan nog even naar de w.c zijn toch wat gespannen  en fietsen maar,zwaar heel zwaar regen wind ,maar als het warm is zal het ook zwaar zijn het steil omhoog en dat 27 km.lang we stoppen regelmatig proberen ook van de bergen te genieten en die zijn prachtig,we zien vandaag geen beesten soms schijnt de zon maar veel regen ,na een kleine drie fietsen bereiken we de top er zijn nog meer Nederlanders en we praten even geëmotioneerd  staan we daar dan toch maar het is gelukt.Dan naar beneden zo,n drie kl. Daar is een kleine bar waar we spaghetti met een wijntje nemen om op te warmen,koud van de spanning en emotie dan trakteren we ons op een kamer in een echt klooster .heerlijk.

Heel veel lieve groeten en bedankt voor jullie ondersteuning GEB en Cobie

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Geert:
    12 juni 2012
    Geweldig hoor en ik snap dat het ook emotioneel was!
    Vallen jullie er nou van af of worden jullie er dikker van,van al dat fietsen en eten en drinken?
  2. Simone rovers:
    Hallo coby en Geb
    ondanks het weer gaat het wel goed he .
    denk ik zo te lezen.
    wat een onderneming.
    heb echt respect voor jullie.
    nou tot gauw weer he.
    groetjes simonexxxxx
  3. Anna en jos:
    Hoi,Geb en Cobie;
    Wat een resultaat om Spanje binnen te rijden. Ik kan mij voorstellen dat dat jullie heel veel doet. Je hebt toch heel Frankrijk nu achter je liggen, dat is niet niks. Heel veel succes! ...en een beetje mooi weer, dat zou ook fijn zijn!Groetjes, Jos en Anna