St.Domingo de la Calzada

15 juni 2012 - Santo Domingo de la Calzada, Spanje

Het is alweer vrijdag geen idee af en toe wat voor dag het is goed geslapen,veel kleine vliegjes maar in de slaaptent was het oké .Vroeg op het gaat weer een warme dag worden als we de stad Logrono verlaten fietsen we door een heel groot park waar veel mensen aan het lopen,hardlopen enzo zijn het duurd wel lang voor we de stad uit zijn,aan het einde net voor een klim zit een man in een huisje om stempels uit te delen en we kregen een appel.Dan steil omhoog het pad gaat vandaag door de vallei van de Rioja wijn een hele bekende wijn uit Spanje.De wijnranken staan of keurig in een rij in het dal of keurig in een rij tegen de berg op met hier en daar olijf bomen een prachtig geheel heb ook km lang aardappel velden in bloei gezienverder veel koren wat al helemaal geel is ,daarboven  zwevend een blauwekiekendief of een wou een prachtig schouwspel de dagelijkse potertjes en. Natuurlijk de zwaluw.we hebben al lang niet meer over de km want dat is ook niet echt belangrijk ,maar hij staat sinds vandaag op 2000.goed hè het is veel belangrijker om te genieten en gezond weer op de camping te komen.Al is het best zwaar we genieten volop en de lopers Geert die hoeven de berg niet op,maar die gaan er natuurlijk ook niet vanaf.

Lieve Groet allemaal en tot mails leuk hoor jullie reactie weten we ook hoe het bij jullie is.

Geb en Cobie

Yehudi, Margreet, Carmela, Pancho
    y los gatos
  2. Geert:
    15 juni 2012
    Jezus al 2000 kilometer!De wouw heeft een zwaluw staart,de kiekendief een gesloten afgeronde staart.Co,als die lopers de berg niet over of afgaan,hoe gaan ze dan?Kunnen ze om de berg heen of zo en is dat dan wel eerlijk,ik bedoel tov de fietsers ? Houden auto's wel genoeg rekening met fietsers?Hier heeft het vandaag weer de hele dagen geregend echt K.U.T.weer!Ik was vanmiddag in de Hortus,erg leuk en mooi ondanks de regen.
    Fietsen jullie lekker door en geniet!
    Lieve groet,
    Geert
  3. Jeroen:
    15 juni 2012
    Hoi fietsers schiet al aardig op zo! ben net terug met de motor was erg mooi zijn op de Mont Blanc geweest verder redelijk weer kon beter maar dat heb je niet voor het zeggen groeten Jeroen.
  4. Hans en gerda:
    Hoi vakantiegangers,
    Alweer 2000km knap hoor ik doe het niet na.Hoeveel km gaan jullie nog is het eind al in zicht?? Co neem nog een wijntje dan schijf je zo leuk wel lachen met jullie . Hebben jullie aleens een lekke band gehad, het heeft vandaag flink geregend hopelijk morgen beter want dan gaan we een markt draaien,daar heb ik weer zin.Misschien kopen de mensen wel wat voor vaderdag.De kids komen zondag.Nou Co&geb ik stop ermee want ik kan de letters niet meer vinden weltrusten liefs Gerda
  5. Richard:
    16 juni 2012
    dag opa seppie en oma tobie
    Tijs pappie eten.
    en Dora kijken , en papa bij tante caroline televisie ophangen en stoel naar nieuwe huis brengen.
    mama swemles geven, tijs naar oma truus.

kus van Tijs
  6. Richard:
    16 juni 2012
    lieve papa en cobie.
    wat knap van jullie!
    we leven mee met jullie!
    heel veel succes.
    hier alles goed, rich is naar uden zijn zus aan het verhuizen en ik ga werken.
    regen de hele tijd.
    nieuwe werk is erg gezellig.
    liefs van ons