Burgos

16 juni 2012 - Burgos, Spanje

GNou daar zijn we dan,we waren gisteren te moe om ons verhaal te schrijven 80 km tegen wind een berg van 1100 meter dus dat was zeuren gisteren.Maar laat ik bij het begin beginnen als we om 8 uur alles staan in te pakken hangen er drie prachtige lucht ballonnen aan de heldere blauwe hemel prachtig dan op weg eerst lekker naar beneden,wel tegenwind maar oké we zien weer een blauwe kiekendief boven het koren vliegen en GEB Ziet een fretje.gestaag gaat de weg omhoog door een prachtig geel land schap,soms wat groene kool,bieten en hier en daar wat zonnebloemen nog erg klein ,de weg duurd maar en duurd maar het lijkt eindeloos,de weg naar de top is erg zwaar de wind zorgt weleens waar voor afkoeling  en dan eindelijk boven op de berg ,dan de afdaling die is ook zwaar omdat er zoveel wind staat,en dan al erg moei komen we in Burgos aan en de camping zoeken,maar ook dat lukt,en dan staan we op een prachtige groten camping,komen we wat bekende tegen kletsen wat maken macaroni zetten de tent op en ik ga liggen alleen maar liggen,we slapen erg goed.

1. Geert:
    18 juni 2012
    Burgos,dat is de plaats waar in de jaren 70 nog een ten dood veroordeelde werd omgebracht door middel van de Wurgpaal!!Ik heb daar indertijd samen met duizenden anderen tegen gedemonstreerd!Jullie schieten nu al aardig op denk ik!Over hoeveel dagen denk je dat jullie er zijn??