Houtring.Plage

5 juni 2012 - Hourtin, Frankrijk

Daar zijn we weer een grote dag we gaan naar Royan om daar met dew pont over te steken naar Pointe de Grave,het is natuurlijk druk in de stad,gelukkige  zijn er stoplichten en soms is er een fietspad,voorzichtig aan maar en dat doen we ook om half tien vertrekt de pont en een half uur later zijn we aan de andere kant het is prachtig weer en de oceaan is schitterend,er is een goed aan gelegd fietspad dus helemaal goed,we fietsen kilometers door bossen van eikenbomen dennenbomen het rukt met de zon er op heerlijk.verder is het echt kilometers maken en als we even Miep bellen ze is 70 geworden vandaag zien we een blauwe kiekendiefvliegen.,soms staat er een groep brem te bloeien,wat witte wilde roosjes verder is het allemaal groen,we vinden het heerlijk.webelande op een camping in Houtin.Plage erg groot maar prima voor een nachtje.

Vriendelijke groetjes weer GEB en Cobie

1. Hans en gerda:
    5 juni 2012
    Hallo Geb en Cobie,
    Wat fijn dat alles goed gaat.Het weer gaat vandaag de goeide weer op .Gisteren hadden we de houtkachel aan gemaakt[in juni]dat was toch wel lekker aangenaam.Voor de rest gaat alles z'n gangetje.nog veel fietst plezierGroeten uit ERMELO Hans&Gerda
  2. Geert:
    5 juni 2012
    Jullie ook gefeliciteerd met Miep!Ze zag er weer helemaal in het nieuw uit,in mooie kleurtjes,het staat haar prachtig!Ze vertelde dat Co weer geopereerd moet worden omdat die chirurg een knobbel is vergeten weg te halen!!
    Hebben jullie nog meer hoppen gezien?Wat zijn dat toch prachtige vogels he?Nou,Bikkels!Ik zou zeggen,fiets lekker door.Hoe staat het met jullie spirituele overdenkingen,tijdens deze tocht? De tocht is daar oa voor bedoeld!Ik hoor het graag!
    Lieve groet,
    Geert
  3. Simone rovers:
    7 juni 2012
    hoi geb en coby.
    wat een mooie fotos en een mooie ervaring he.
    leuk om elke keer jullie verslag te lezen.
    veel fiets plezier en dikke knuffel vanuit het regenachtige zaandijk.
    groeten simone