Ares Frankrijk

6 juni 2012 - Arès, Frankrijk

Hallo daar zijn we weer,gisteren na een groot glas rosé kak ik helemaal in we lopen even naar de Oceaan het blijft prachtig is er aardig druk en ze in aan het surfen,geen Zin om te koken lopen we een klein restaurant binnen en kijken of ze pasta hebben ja hoor keus gauw gemaakt er zit ook een Iers echtpaar we raken in gesprek voor mevr heeft heel veel humor,af en toe niet te verstaan maar we lagen wat af,als meneer zegt dat hij koningin Juliana zag bij koningin Elisabeth vraag ik hem of Bernard er ook bij was in een deuk natuurlijk ze zaten nog lekker aan het bier toen we afscheid namen om naar de tent te gaan het is acht uur s,avonds en we zijn van plan te gaan lezen in de tent,als het gaat regenen en waaien het regent vrijwel de hele nacht en in de verte horen we de Oceaan bulderen,s morgens is alles nat behalve de binnen tent,we Ijn wat lager dan anders bezig met in pakken maar om half 10 fietsen we dan weg om naar Ares te gaan zo,n70 km. Verder op we fietsen door de bossen de hele weg tot 5km. Voor Ares het is anders dan gisteren het is duinachtig af en toe omhoog en naar beneden een prachtige rit tussen de dennen bomen eikenbomen het ruikt na de regen heerlijk.we zien 7 keer een hop vliegen en ook een hert geweldig wat een natuur dit land.We zijn nog niet spirituele bezig we genieten alleen maar.Dank zij onze inzet de support van jullie de sportschool van Wilma Warner staat onze km. Al op1500.00

Lieve groet allemaal GEB en Cobie oja daar vergeet ik Richard die de foto,s verzorgt en het geheel compleet maakt

1. Geert:
    6 juni 2012
    Hoppen!Leuk!Het bulderen van de oceaan ,ook een ervaring,ik ruik het dennenbos en verder hoop ik dat jullie het droog houden de aankomende tijd!Spanje schijnt heel mooi weer te hebben!Dus snel die kan op als ik jullie was!
    Lieve groet,
    Geertje
    PS.Herman zei dat ie maar 2 keer mail van jullie had gekregen nadat ik had vertelt dat hij bijna dagelijks was!Oei,foute boel,dat begrijp je!!
  2. Anna en jos:
    7 juni 2012
    Met Ria heb ik in Frankrijk EEN keer een hop gezien, en we waren er de hele dag vrolijk van. Wat een bijzondere vogel. Maar jullie zitten op 7, wat geweldig. Het geluid dat ze maken is ook zo leuk.
  3. Nelklaver:
    7 juni 2012
    hoi co geb mail aan gekomen hoor , zoals je t beschrijft kunnen wij allemaal meegenieten. wat een reis en wat een belevenis. wat ik begrijp hebben jullie alleen s nachts veel regen, beter dat dan over dag . amber loopt de avond 4 daagse vanavond de laatste keer als het een beetje weer is ga ik haar binnen halen. je mag wel wat mooi weer hier heen sturen. verder geen nieuws. ben blij dat jullie zo genieten. goede klm toegewenst grt nel
  4. Wilma:
    8 juni 2012
    TOP!!!!!! Leuk hoor. Hier stormt het. Ik doe iedereen de groeten van jullie.