Labouheyre

7 juni 2012 - Labouheyre, Frankrijk

Hallo daar zijn we weer,het is natuurlijk niet altijd neus in de wind,soms zit je te piekeren en mis je je kinderen en kleinkinderen,hoe is het met Wim die erg ziek is en Co. Die weer onder het mes moet,het duurd lang voor mijn hoofd leeg is,aan de weg ligt het niet het is een prachtig fietspad ,bewolkt af en toe regen maar niet de moeite om de jas aan te doen,en als we 50km verderop bij super u voor op een bank een broodje zitten eten,komt de zon door de wolken,we fietsen door grote bossen veel dennenbomen van groot tot klein. De camping was in biganon gepland ,maar deze was dicht,oké  we zijn altijd vroeg dus verder richting Pissos geen cadan maar  een hotel vol,nou ja dan zie je even door de bomen het bos niet meer,we drinken koffie koppen bij elkaar boekje erbij er is weer een camping 17 km verderop,en omdat het nog vroeg is fietsen we door 17km tegen wind,ach zeg ik nog wie weet wat voor prachtige campin we zo staan,niet dus alles is prachtig gemaaid en aangeharkt maar gesloten je kan de gemeente bellen tot 5 uur,maar daar heb je niks aan als je half zes voor de deur staat,dorp in misschien een hotel of  chambre villeq,hotel zegt dat ze vol zit ?ik weet dat we er na. 100km niet meer fris en fruitig uit Zien,maar heb toch een keurig tennis rokje over mijn fietsbroek,nee dus we fietsen het dorp nog een rond niks,dan maar water kopen zegt GEB en in de camping gaan staan dus we kopen water,ik vind het maar niks,maar weet het ook niet,weer rondje dorp dan zie ik een makelaar die nog open is naar binnen,en heel lief ze gaan meteen achter de pc. En helpen ons aan een huis klein Hotelletje geweldig,om half zeven zijn we er er staat een bed en daR komen we alleen voor te douchen af en slape al roze. Lieve groet en tritsens

1. Geert:
    8 juni 2012
    Ja,wel een beproeving als je dan niets vind en dan uiteindelijk toch nog iets vind met hulp van lieve mensen!Heerlijk om zo de vrijheid te ervaren en intens blij te zijn met een bed!!
    Ik heb net voor januari 2013 een reis naar Gambia geboekt,dat is de zelfde reis die ik vorig jaar december moest afzeggen omdat ik echt niet meer kon lopen.Nu maar bidden dat het volgend jaar januari beter gaat!
    Bikkels,hou lekker vol,ik doe sávonds voor het slapen gaan een schietgebedje voor jullie!Leve groet,'Geert