Castrojerix Spanje

17 juni 2012 - Castrojeriz, Spanje

Na een goede nachtrust ,staan we niet zo vroeg op na gistere hebben we besloten niet zoveel km te maken als het kan dus rond de klok van 10 uur uit gezwaaid door de andere die een dag in Burgos blijven gaan we op pad het is een prachtige stad met een hele mooi kathedraal er is een hardloop wedstrijd aan de gang en laterkomt er een wieler ploeg met veel politie er voor aan ze roepen nog bon camino tegen ons oké dan even klimmen maar dat is met gisteren vergeleken niks het pad is vandaag weer prachtig veel mooier dag gisteren we zien weer blauwe kiekendieven die over het koren vliegen,het koren is hier prachtig met Ijn lichtgele kleur is het net goud in de zon dus gewoon weer genieten een heerlijk broodje gegeten ze doen alle moeite om je te begrijpen prima.dan een prachtige afdaling die wat tegen valt, door de wind we komen incastrojeriz een echt middeleeuws stadje met een leuke camping waar we nu aan een heerlijke rosé zitten Solana uit Spanje en een menuutje eten heerlijk.heel vel liefs allemaal dank voor de leuke mails groetje uit een prachtig Spanje.

1. Yehudi:
    17 juni 2012
    hoi geb en cobie,
    wat een camino toch. Fijna vaderdag pa. t is net even te ver om je een bloemetje te brengen, maar ik denk aan je, ben zelf flink verwend en hoop jullie snel weer te zien en dan alle mooie verhalen eens live weer te horen.
    Ik hou van je je bent een fijne pa

kus en liefs
    Yehudi
  2. Anna en jos:
    18 juni 2012
    Ha Geb en Cobie, ik zie ik het landschap voor me, jaren terug heb ik met een groep mensen in Santillana del Mar gezeten. Wat een hoogteverschillen daar om die te fietsen, ongelooflijk. In die tijd was er ook niets aan voorzieningen voor fietsers. Ik ben benieuwd of jullie ook door of langs de Picos komen, daar is het mooi!
    Wij waren na veel regen blij met een zonnig en lekker warm weekend, heerlijk op een terras!Groeten, succes,Jos en Anna
  3. Hans en gerda:
    Hoi Cobie&Geb,
    geb heb je het voet ballen nog gevolgd ,ze liggen er uit als je niet gekeken heb je niks gemist. Wel jammer van de gezelligheid want we hadden het huis meestal vol tijdens de wedstreid.Gaan jullie nog veel km maken .want de zes weken zitten er bijna op.Geniet nog maar van al het moois wat jullie nog tegen gaan komen Groeten uit ERMELO liefs Gerda
  4. Geert:
    18 juni 2012
    Ja,die kathedraal in Burgos heb ik ook bezocht ,die is inderdaad prachtig!
    Geniet maar verder van dat prachtige land en van de rose!
    Lieve groet,
    Geert
  5. Myriam:
    18 juni 2012
    Hoi Cobie en Geb, wat een fantastisch avontuur zijn jullie aangegaan. Ik geniet van het reisverhaal en heb zeer veel bewondering voor jullie. Wat een lichamelijke kracht hebben jullie. Ik hoop dat jullie nog een mooie tijd hebben. Groetjes Myriam Altink