DAX rustdag

9 juni 2012 - Dax, Frankrijk

Een rust dag ook wel eens lekker,we slapen wat langer dan 7uur en gaan gezellig ontbijten bij de picknick  tafel,die even verder staat,het is droog maar bewolkt.  Ik was wat en we gaan lopend naar de stad zo,n halfuur lopen er is een grote markt echt op z.n Frans en erg gezellig eten een patatje,gaan een hele grote supermarkt in en later de kerk,ja het begint te komen al weer een kerk steken een kaars aan voor ieder die ons lief is en lopen terug naar de camping het begint dan even licht te regenen.Morgen naar St.Jeun.pied.de port.aan de voet van de Pyreneeën  en aan gaat het voor mijn gevoel echt beginnen.Van de week dat heb ik.  Nog. Niet verteld een levende dennennaald gezien,weet niet hoe ik het anders moet noemen,een naald met vier poten en twee voelsprieten ik pakte het op en begon te bewegen net een wandelende tak maar anders heel bijzonder .Goed weekend allemaal tot mails.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Geert:
    9 juni 2012
    Leuk een wandelende tak,was ie groen?Het zal wel van dezelfde familie zijn als de gewone tak,die loopt.Zijn ook teken daar in de buurt?Houden jullie daar rekening mee?
    Lekker een berg beklimmen!Oei,ik wens jullie sterkte!
    Lieve groet,
    Geert
  2. Hans en gerda:
    10 juni 2012
    Hoi Cobie&Geb,
    Wat genieten jullie daar toch en wat mooi allemaal en hebben jullie genoten van het strand mooi hoor wel lachen hoor van dat zit vlees van jullie. Maseer elkaar maar maar lekker.Hier is alles goed .We zij n gisteren bij D&M geweest B.B.Q en voetbal gekeken helaas Geb ze hebben verloren met 1-0 jammer ze hadden makkelijk kunnen winnen met 1-6 of zo iets maar goed woensdag beter hopelijk.Verder nog heel veel fiets plezier lief G&H