DAX

8 juni 2012 - Dax, Frankrijk

We zijn heerlijkeenhhhgk  uitgeslapen krijgen een lekker. Ont bijtje en gaan op route bewolkt en wat tegen wind,de eerste 10km  zijn spannend erg druk maar het kannetje anders  we drinken na die 10km even een koppie om bij te komen ,ze rijden hier erg hard mar we doen voorzichtig en als zij dat ook doen komt het allemaal goed,dan wordt het weer rustig weer veel dennen bomen van groot tot klein,maar ook regelmatig open plekken met soms maïs we fietsen zelf langs een eenden farm en zien een grote vos weg lopen als hij ons ziet zet hij het op een lopen,het voordeel van open velden is dat je meer ziet,de hop hebben we al gezien en vier bruine kiekendieven geweldig weer,het pad is vlak en het fietsen gaat prima,alleen het zitvlees wordt minder en GEB heeft er behoorlijk last van.Ik vergeet te zeggen dat we in de kerk in labouheyre. Zijn geweest,heb veel kerken gezien elk dorp heeft een kerk,grote kleine toren vierkant noem maar op dit is de eerste die we in gaan en jawel hr.pastoor komt er aan praat er op los geeft GEB een hand maar is niet te bestaan,er ligt een schrift in de kerk en daar schrijf ik in dat. We geholpen zijn door de makelaar en bedank ze bij deze.Dit is het verhaal van dew 8 ste,ja wijn hè dan maak je wel eens een foutje.groetjes allemaal  Morge houden we een rustdag.